Evenimente business

Locația perfectă

Domeniul Villa Trevi se ȋntinde pe o suprafaţă de 2,5 ha şi dispune de numeroase spaţii ȋn care se pot organiza evenimente, de terasă cu piscină, cascadă şi jacuzzi, de grădină cu lac, raţe, lebede şi păuni, precum şi de un hotel boutique de 5* cu spaţiu de cazare cu 18 camere.

Locaţia deosebită pe liziera pădurii, la doar 10 minute de oraşul Timișoara, face ca Villa Trevi să fie cadrul ideal pentru orice fel de eveniment.

Experiența perfectă

La Villa Trevi poţi beneficia de o experienţă culinară variată, de la fine dining la bufet suedez sau finger food, iar meniul poate fi personalizat ȋn funcţie de preferinţe (meniu italian, meniu tradiţional românesc sau meniu internaţional).

Căldura şi profesionalismul personalului vor face ca evenimentul tău să fie unul memorabil.

Evenimente business de înaltă clasă

În funcţie de necesitate, poţi alege una dintre sălile noastre cu tehnologie avansată şi cu cele mai bune facilităţi, sau poţi opta pentru terasă şi grădină, ideale pentru recepţii, mese festive sau diverse activităţi.

Villa Trevi este locaţia ideală pentru: